ניקוי ספות פשתן

ללא ספק ספת פשתן היא הבחירה האידיאלית לסלון שלכם. בין אם אתם אוהבים את המרקם הטבעי שלה, ובין אם אתם מוקסמים מהרכות, עליכם לדאוג לספת פשתן כראוי על מנת להבטיח שהיא תראה נהדר לאורך זמן. ניקוי זהיר בתדירות קבועה לא רק שומרת על הבד רענן, אלא גם עוזרת להאריך את חיי הספה. המשיכו לקרוא ותגלו כיצד מומלץ לנקות את ספת הפשתן שלכם, וגם למה חברת ניקוי מקצועית תחסוך לכם הרבה כסף.

כיצד לנקות ספות פשתן?

לפני שאתם מתחילים בכל פעולת ניקוי שהיא, לא משנה איזו, עליכם לקרוא את הוראות היצרן המוטבעות בתווית שנתפרה לספה. בהוראות תגלו איך תנקו את הספה, והאם כיסוי הבד שלה נשלף ויכול להיכנס למכונת הכביסה. במקרים בהם אין תווית, ואתם לא בטוחים מהי הדרך הנכונה ביותר לנקות את ספת הפשתן שלכם, הזמינו חברת ניקוי ספות מקצועית.

שגרת הניקוי המומלצת לספת פשתן הינה אחת לשבוע, לבצע שאיבת אבק באמצעות שואב ביתי, וניקוי באמצעות מטלית יבשה. אם אתם מזהים כתמים, עליכם לטפל בהם בזהירות וביעילות. המשיכו לקרוא כיצד להסיר כתמים מספת פשתן.

כיצד להסיר כתמים מספת פשתן?

אם ישנם כתמים ואתם רוצים להסיר אותם בעצמכם, תוכלו להסיר את הכתמים מריפוד הפשתן באמצעות טבילה עדינה של מטלית לחה במים פושרים, וניקוי האזור המוכתם. את המטלית יש לטפוח על הכתם קלות, ולא לשפשף או לקרצף בשום אופן. אם תשפשפו את הכתם אתם עלולים לקבע אותו אפילו יותר לסיבי הבד, ואף לגרום לנזק בלתי הפיך לבד.

במידה ומדובר בכתמים של קפה או תה, הטיפול המומלץ בכתם הוא גליצרין. השרו את החומר על הכתם למשך מספר דקות והסירו אותו עם מטלית נקייה ויבשה, חזרו על הפעולה שוב ושוב עד שהכתם נעלם. במידה ומדובר בכתמי איפור, הטיפול בכתם יתבצע באמצעות אלכוהול ואז שטיפה עם מים פושרים.

כתמים נפוצים על פשתן הינם כתמי שומן, הנוצרים בעיקר כתוצאה מאכילת מזון על הספה. תוכלו להסיר את הכתמים הללו באמצעות חומר שנקרא טריכלורואתילן. את החומר יש לטפטף מעט על הכתם, ואז למרוח עליו טלק. לאחר מכן יש לשטוף את האיזור באמצעות מים פושרים ולהמתין לייבוש מלא.

חשוב לזכור לפני טיפול בכל כתם לבצע בדיקת החומר על אזור שלא נראה לעין, כדי לבדוק את יציבות צבעי הבד, כלומר האם הבד מוריד צבע או לא, והאם החומר משפיע עליו בצורה טובה.

חברת ניקוי ספות פשתן מקצועית מומלצת

עם הטיפול ושגרת הניקוי המומלצת, ריפודי הפשתן שלכם יישארו חדשים ורעננים, וירגישו רכים לאורך זמן. אם אתם לא בטוחים כיצד לנקות את ספות הפשתן שלכם תוכלו לפנות לאנשי המקצוע של דיימונד קלין. חברת דיימונד קלין מתמחה בניקוי ספות פשתן, והיא מבצעת תהליך ניקוי בשיטה ייחודית שפותחה לאחר שנות ניסיון רבות.

צוות המומחים שלנו יגיעו עד אליכם, ואפילו יבצעו הדגמה חינם בבית. הם מצוידים בניסיון, מכשור טכנולוגי מתקדם, וחומרים אורגניים וידידותיים לסביבה לשמירה על בריאותם של דיירי הבית.

לפרטים נוספים ותיאום הדגמה חינם חייגו עכשיו למספר הטלפון 072-3301618 ונשמח להגיע אליכם בכל עת.

Rate this post
a
חייגו עכשיו תחזור אליי פנייה בווטסאפ